IT pentru Dezvoltarea Competentelor Manageriale si Antreprenoriale • Servicii


Servicii oferite


Ca urmare a obtinerii de fonduri de la Uniunea Europeana prin Programul Social European pentru realizarea acestui proiect, va putem oferi acces gratuit la o serie de servicii menite sa va ajute la dezvoltarea afacerii si a spiritului antreprenorial.

Beneficiarii acestui proiect pot fi atât persoane fizice, cât si juridice cu mentiunea ca acestia trebuie sa aiba domiciliul stabil într-unul din judetele care sunt incluse în Regiunea Centru, respectiv Brasov, Covasna, Harghita, Mures, Alba si Sibiu. În ceea ce priveste beneficiarii - persoane juridice, aceste facilitati sunt accesibile tuturor societatilor care fac parte din categoria IMM-urilor (Întreprinderi Mici si Mijlocii) care au sediul si îsi desfasoara activitatea în Regiunea Centru.

Principalele facilitati care sunt furnizate GRATUIT în cadrul acestui proiect si de care puteti beneficia dumneavoastra, în calitate de întreprinzatori, manageri, angajati, persoane care doresc sa-si înfiinteze propria afacere sunt:

Posibilitatea de a utiliza, pentru un management modern si eficient al afacerii, gratuit timp de sase luni sistemul informatic San.ERP - online ... detalii





Acces gratuit la cursuri de pregatire în vederea utilizarii sistemului informatic San.ERP.

Prin participarea la aceste cursuri puteti acumula cunostintele necesare utilizarii unui sistem informatic de contabilitate si management ce foloseste tehnologie moderna, putând fi utilizat prin intermediul internetului.
Diploma, dar mai ales aptitudinile si cunostintele acumulate în cadrul acestui curs conteaza în CV-ul dvs., având în vedere faptul ca tot mai multe firme sunt interesate de utilizarea unor produse software de ultima generatie.

Consultanta gratuita privind înfiintarea firmei.

În vederea încurajarii antreprenoriatului, un alt serviciu de care puteti beneficia gratuit în cadrul proiectului "IT - Pentru dezvoltarea competentelor manageriale si antreprenoriale" îl reprezinta acordarea de consultanta juridica si manageriala privind procedurile de înfiintare a unei firme si demarare a unei afaceri.
Consilierea persoanelor cu potential care doresc sa-si înfiinteze propria firma consta în prezentarea avantajelor demararii unei afaceri sau initierii unei activitati pe cont propriu si a procedurilor care trebuie urmate în acest sens.

Consultanta privind realizarea planurilor de afaceri, programelor de marketing, studiilor de fezabilitate necesare dezvoltarii afacerilor si accesarii surselor de finantare.

Prin punerea la dispozitia dvs. a unor consultanti specializati în marketing dorim sa venim în sprijinul dvs. pentru a putea realiza planuri de afaceri si programe de marketing profesioniste.
De asemenea, avem în vedere si intermedierea de relatii de colaborare între firmele nou înfiintate si companii cu experienta necesare dezvoltarii afacerilor si accesarii surselor de finantare.

Realizarea si gazduirea gratuita timp de 6 luni a unui site de promovare a afacerii.

În cadrul acestui proiect va putem realiza gratuit un site de promovare a afacerii. Acesta va fi gazduit, de asemenea, gratuit pe serverele noastre pe o perioada de 6 luni, timp în care informatiile postate pe site vor fi actualizate permanent si se vor face modificari în conformitate cu solicitarile dumneavoastra.

Consultanta gratuita privind realizarea gestiunii financiar - contabile timp de 6 luni.

În cadrul proiectului "IT - Pentru dezvoltarea competentelor manageriale si antreprenoriale" firmele nou înfiintate, care au cel putin doi angajati, pot beneficia de consultanta financiar - contabila gratuita pe o perioada de 6 luni.

Realizarea unei cercetari privind tendintele pietei si editarea revistei "Oportunitati antreprenoriale".

În cadrul acestui proiect se vor realiza analize si studii de piata cu scopul identificarii oportunitatilor antreprenoriale pe piata româneasca, a caror rezultate vor fi publicate în cadrul unei reviste ce va fi tiparita în 3.000 de exemplare si distribuita gratuit.

Posibilitatea de a participa la seminarii pe teme manageriale cu specialisti din Uniunea Europeana.

Pe durata desfasurarii proiectului se vor organiza doua seminarii în cadrul carora reprezentanti ai unor companii transnationale vor prezenta povestile lor de succes alaturi de bune practici în perspectiva unei dezvoltari economice durabile a afacerilor nou înfiintate si modul în care se ajuta de TIC (Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor) în realizarea unui management eficient. Pentru a participa la aceste seminarii va puteti înscrie completând formularul din cadrul site-ului, însa de mentinut este faptul ca managerii au prioritate, având în vedere faptul ca acestea vor avea ca teme de discutii dezvoltarea afacerii.

Acces pe site-ul de consultanta online creat în cadrul acestui proiect pentru a beneficia de asistenta online prin înregistrarea pe forum.





Conţinutul acestui site nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României



In atenția beneficiarilor:

Galerie foto