IT pentru Dezvoltarea Competentelor Manageriale si Antreprenoriale • Seminar martie 2011


Seminarul 'IT&C în realizarea unui management eficient'



Descriere     Lectori     Locatie     Documente     Bufet




"IT&C în realizarea unui management eficient" este organizat sub egida proiectului "IT - PENTRU DEZVOLTAREA COMPETENTELOR MANAGERIALE SI ANTREPRENORIALE", , cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013


Proiectul este implementat în parteneriat de urmatoarele organizatii:

SC SAN SOFTWARE SRL, CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE BRASOV, UNIVERSITATEA TRANSILVANIA DIN BRASOV, UNIUNEA GENERALA A INDUSTRIASILOR DIN ROMÂNIA - UGIR-1903 , SC ASCONT SRL, SC ENNA CHER SRL

Seminarul se va desfasura in zilele de 16, 17 si 18 martie 2011 în sala Coral a hotelului RAMADA din Brasov

Scopul seminarului este acela de a va prezenta câteva instrumente moderne, utile în realizarea evidentei financiar-contabile si a unui management modern al afacerii si de a schimba opinii cu specialisti din domeniul managementului.

Programul pentru miercuri, 16 martie 2011 de la ora 17:00:

  • 17:00 – 17:15 Primirea participantilor si deschiderea lucrarilor
  • 17:15 – 18:00 Prezentarea proiectului „IT - pentru dezvoltarea competentelor manageriale si antreprenoriale” si a sistemului SAN.SaaS pus la dispozitia managerilor prin intermediul acestui proiect.
    • 17:15 – 17:20 Prezentarea proiectului „IT - pentru dezvoltarea competentelor manageriale si antreprenoriale” – lect. dr. Alina Tecau, prof. dr. Tiberiu Foris
    • 17:20 – 17:40 Prezentare date generale ale sistemului SAN.SaaS – ing. Nicolae Muntean, manager SC SAN Software SRL
    • 17:40 – 17:50 Prezentare module Contabilitate, Stocuri si Mijloace fixe - ec. Ionut Apetrea, manager produs SAN.SaaS
    • 17:50 – 18:00 Prezentare module Personal, Salarizare si Productie - ec. Razvan Tripon, manager produs SAN.SaaS
  • 18:00 – 18:30 Sectiunea „Din experienta specialistilor”
    • 18:00 – 18:15 „Antreprenoriatul” - prof. dr. Nicolae Antonoaie, profesor de management în cadrul Universitatii Transilvania din Brasov.
    • 18:15 – 18:30 „Win-win-win o conditie de succes într-o economie moderna” - ec. Alexandru Bucoi, specialist în logistica si management cu o bogata experienta în cadrul unor companii multinationale.
  • 18:30 – 18:45 „Programe Operationale 2007-2013” - ec. Cosmin Rosia - directorul Centrului de Consultanta al Camerei de Comert Brasov.
  • 18:45 – 19.30 Cina de lucru
  • 19.30 – 20.30 Masa rotunda - cele mai frecvente probleme ale managerilor si cum se pot rezolva acestea utilizând sistemul SAN.SaaS. Discutii cu specialistii invitati.
  • 20.30 Înmânarea diplomelor de participare.

Programul pentru joi, 17 martie 2011 de la ora 17:00:

  • 17:00 – 17:15 Primirea participantilor si deschiderea lucrarilor
  • 17:15 – 18:00 Prezentarea proiectului „IT - pentru dezvoltarea competentelor manageriale si antreprenoriale” si a sistemului SAN SaaS pus la dispozitia managerilor prin intermediul acestui proiect.
    • 17:15 – 17:20 Prezentarea proiectului „IT - pentru dezvoltarea competentelor manageriale si antreprenoriale” – lect. dr. Alina Tecau, prof. dr. Tiberiu Foris
    • 17:20 – 17:40 Prezentare date generale ale sistemului SAN.SaaS – ing. Nicolae Muntean, manager SC SAN Software SRL
    • 17:40 – 17:50 Prezentare module Contabilitate, Stocuri si Mijloace fixe - ec. Ionut Apetrea, manager produs SAN.SaaS
    • 17:50 – 18:00 Prezentare module Personal, Salarizare si Productie - ec. Razvan Tripon, manager produs SAN.SaaS
  • 18:00 – 18:30 Sectiunea „Din experienta specialistilor”
    • 18:00 – 18:15 „Importanta programarii activitatilor pentru un management eficient” lector dr. Cristinel Constantin
    • 18:15 – 18:30 „Win-win-win o conditie de succes într-o economie moderna” - ec. Alexandru Bucoi, specialist în logistica si management cu o bogata experienta în cadrul unor companii multinationale.
  • 18:30 – 18:45 „Programe Operationale 2007-2013” - ec. Cosmin Rosia - directorul Centrului de Consultanta al Camerei de Comert Brasov.
  • 18:45 – 19.30 Cina de lucru
  • 19.30 – 20.30 Masa rotunda - cele mai frecvente probleme ale managerilor si cum se pot rezolva acestea utilizând sistemul SAN SaaS. Discutii cu specialistii invitati.
  • 20.30 Înmânarea diplomelor de participare.

* a doua zi intre orele 10 - 13, pentru cei interesati, continua discutiile privind utilizarea sistemului SAN.SaaS la sediul firmei SC SAN Software SRL.


Programul pentru vineri, 18 martie de la ora 16:00:

  • 16:00 – 16:15 Primirea participantilor si deschiderea lucrarilor
  • 16:15 – 17:15 Sectiunea „Din experienta specialistilor”
    • 16:15 – 16:45 „IT si Business” - Andrea Payaro, specialist asociat în cadrul AILOG – Asociatia Italiana de Logistica si Supply Chain Management.
    • 16:45 – 17:15 „Win-win-win o conditie de succes într-o economie moderna” - ec. Alexandru Bucoi, specialist în logistica si management cu o bogata experienta în cadrul unor companii multinationale.
  • 17:15 – 17:45 Prezentarea rezultatelor proiectului „IT - pentru dezvoltarea competentelor manageriale si antreprenoriale” si a sistemului SAN.SaaS pus la dispozitia managerilor prin intermediul acestui proiect.
    • 17:15 – 17:20 Prezentarea proiectului „IT - pentru dezvoltarea competentelor manageriale si antreprenoriale” – lect. dr. Alina Tecau, prof. dr. Tiberiu Foris
    • 17:20 – 17:35 Prezentare date generale ale sistemului SAN.SaaS – ing. Nicolae Muntean, manager SC SAN Software SRL
    • 17:35 – 17:40 Prezentare module Contabilitate, Stocuri si Mijloace fixe - ec. Ionut Apetrea, manager produs SAN.SaaS
    • 17:40 – 17:45 Prezentare module Personal, Salarizare si Productie - ec. Razvan Tripon, manager produs SAN.SaaS
  • 17:45 – 18:00 „Programe Operationale 2007-2013” - ec. Cosmin Rosia, directorul Centrului de Consultanta al Camerei de Comert Brasov.
  • 18:00 – 18.45 Cina de lucru
  • 18.45 – 20.00 Masa rotunda - cele mai frecvente probleme ale managerilor si cum se pot rezolva acestea utilizând sistemul SAN SaaS. Discutii cu specialistii invitati.
  • 20.00 – Înmânarea diplomelor de participare.

* a doua zi intre orele 10 - 13, pentru cei interesati, continua discutiile privind utilizarea sistemului SAN.SaaS la sediul firmei SC SAN Software SRL.


Daca doriti sa participati la acest eveniment, asteptam cu interes confirmarea prezentei dumneavoastra pana la data de 11.03.2011, folosind urmatoarele link-uri:

Formular inregistrare pentru contabili si firme de contabilitate (16 martie)
Formular inregistrare pentru intreprinzatori, manageri, persoane din conducerea firmelor (17 martie)
Formular inregistrare pentru beneficiarii proiectului (18 martie)

sau telefonic la unul dintre numerele: 0368 401 604, 0723 32 1696, 0742 151 676


Seminarul se adreseaza întreprinzatorilor si personalului cu functie de conducere din cadrul firmelor (inclusiv sefilor de departamente).

Costurile sunt suportate integral din bugetul proiectului "IT pentru dezvoltarea competentelor manageriale si antreprenoriale".

Va asteptam cu drag,
Alina Tecau
manager proiect




Conţinutul acestui site nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României



In atenția beneficiarilor:

Galerie foto